Kasparov sjakkprogram

Kasparov sjakkprogram I stedet for en datamaskin sjakk som en menneskelig tanke og spilte med menneskelig kreativitet og intuisjon, fikk de en som spilte som en maskin, systematisk auswertete 200 millioner mulige trekk på sjakkbrettet per sekund og vant med rå fart arbeidet jeg skrive noen kjærlighetsbrev IBM, men min respekt for Deep Blue-teamet har økt, og min mening om mitt eget spill og Deep Blue-spillet har falt. Men EU og andre regjeringer har i stor grad ignorert det faktum at Russland har undertegnet ulike internasjonale konvensjoner som kategorisk forbyr denne typen diskriminering. I runde 5 av Deep Blue prototypen hadde de hvite brikkene og fikk dataprogrammet Fritz 3 i 39 tog, mens Fritz kjørte på en Intel Pentium 90 MHz PC Kasparov beseiret at her var en stor triumf for programmerere, men ikke en som kan konkurrere med den menneskelige intelligensen som hjelper oss til å lede våre liv.

. . . .